lördag 11 maj 2013
In i dimman
När jag är på jobbet kan jag alltid blicka ut genom fönstret och se långt över havet.
Today, not so much...
Det var omöjligt att se NJK från länären.
Kan ärligt säga att det är första gången jag är på jobbet inne i dimman.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar