onsdag 3 april 2013
Ett riktigt bra inlägg
Väldigt förvånande, konstigt och skamligt att människor som vill hjälpa och vara aktiva att stöda olika verksamheter i områden där hjälp sku kunna behövas, så får inte mer eller mindre göra det. På grund av fördomar. Kolla in
Juha Vuorinens
inlägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar